Esküvői szertartásvezető

Kolibri esküvő

Kolibri esküvő

Megkezdődött az új év

2019. január 01. - Judit Kolibri

Eljött az idő. Hamarabb, mint gondoltam és mint számítottam rá. Hatalmas változásokkal kezdeni az új évet ijesztő, de felemelő is lehet egyszerre.

Két és fél éve tértem vissza Magyarországra csaknem egy évtized kihagyás után. Nem ültem tétlenül, sőt mindent háttérbe szorítva dolgoztam. Úgy vélem, nem árt rendszeresen megújulnunk, a 2019-es esztendő számomra így kezdődik és ennek jegyében fog eltelni.

Aki figyelemmel követi a munkásságomat, tudja, hogy meglehetősen összetett a profilom. Aki pedig személyesen is ismer, tisztában van azzal, hogy ez egyensúlyban áll velem, a lényemmel.

A nyelvek és a nyelvtanítás, valamint a fordítás az egyik szenvedélyem. Szeretek az emberekhez kapcsolódni és átadni azt a motivációt és szeretetet, amit én az általam képviselt kultúrák és nyelveik iránt érzek. Őszintén remélem, hogy megjelenésemmel és személyiségemmel mindazt meg tudom mutatni, ami bennem lakozik, ezzel távoli népek titkait elhozva a diákjaimnak.

stilus.jpg

A ruháim és még inkább az ékszereim engem tükröznek.

 Amikor elkezdtem szövegeket írni, illetve esküvői szertartásokat tartani, hamar rájöttem, hogy ezekben az esetekben is a többnyelvűségben tudok leginkább kibontakozni. Imádom az esküvők hangulatát, s megtapasztaltam, hogy a ceremónia, az eskü mindenkinek a saját anyanyelvén a legmeghatóbb, a legmélyebb. Örülök, hogy ehhez hozzájárulhatok.

eskuvo.jpg

Az utolsó kép az írás jegyében készült. Minden reményem szerint ez a portré lesz rám a legjellemzőbb. Januártól júniusig az írás áll majd munkám középpontjában, erre fogom a legnagyobb hangsúlyt fektetni. Számos projekt és ötlet fogalmazódott meg a fejemben az évek során, ezek megvalósítása a fő cél.

iras.jpg

Az új évre kívánom nektek, hogy tudjatok álmodni, hogy az álomból hamar terv legyen, majd sikerüljön megvalósítani. Én ezen leszek! Remélem, találkozunk 2019-ben is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szertartasvezetojuditleon.blog.hu/api/trackback/id/tr314526688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása