Esküvői szertartásvezető

Kolibri esküvő

Kolibri esküvő

MIÉRT LETTEM ESKÜVŐI SZERTARTÁSVEZETŐ?

2017. november 26. - Judit Kolibri

Leon- Kertesy Tünde Judit vagyok, többnyelvű esküvői szertartásvezető. Több kultúra keveredik bennem, csakúgy, mint a német, olasz és a spanyol nyelv, természetesen anyanyelvemen kívül, ami szerintem a világ legszebb nyelve és a legnagyobb ajándék, hogy beszélhetem. Nyelvoktatói és forgatókönyvírói munkám mellett vágytam egy olyan új hivatásra, ami nem köt a számítógép elé, kreatív és lehetővé teszi, hogy örömet okozhassak azzal, hogy azt a csodálatos pillanatot, amikor két ember összeköti az életét úgy alakítom, ahogyan ők szeretnék.

blog1.jpg

Szeretem a szépet és a romantikát, hiszek az érzelmek tisztaságában. Elvarázsol az egyszerű elegancia, megfognak a különleges részletek. Mivel hosszú évekig Mexikóban éltem, az ünnepek, a “fiesták”, így az esküvők is meghatározó szerepet játszottak az életemben, lassanként belefolytam szervezésükbe, megismerkedtem minden apró részletükkel, amit természetesen nagyon élveztem.

 blog2.jpg

Úgy gondolom, hogy mindenki megérdemli, hogy az esküvője olyan legyen, amilyennek azt megálmodja. Viszont az is fontos, hogy a menyasszony ne csak a tökéletességre törekedjen, ami azzal járhat, hogy elfelejti élvezni élete egyik legfontosabb eseményét. Én ezért szeretnék a párok segítségére lenni, végigbeszélni velük minden részletet, hogy a szertartás megfelelhessen elképzeléseiknek, a zenékkel, a különböző apró rituálékkal, hogy nyugodtan és bizalommal vághassanak neki ennek a csodálatos ünnepnek.

blog3.jpg

Következő blogbejegyzés: Az összetartozást kifejező ceremóniák

Keressétek Facebook oldalamat: @SzertartasvezetoJuditLeon

A bejegyzés trackback címe:

https://szertartasvezetojuditleon.blog.hu/api/trackback/id/tr8713392681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása